hohoho....

Idag har jag vart å hämtat ut min nya medicin ''concerta''  så nu hoppas jag att det ska bli lite lättare i livet men det kommer nog inte visa sej än antar ja utan det tar nog lite tid innan allt faller ihop i pusslet ...  jaha vikten den rasar neråt har nu gått ner .. började ju på vikt 132.4 kg ..   sen så gick ja ner sen dagen innan operationen så  vägde jag 124.5 kg..  och igår va ja å vägde mej i falun då ja va på återbesök hos den håriga läkaren som gjorde operationen haha ... men vilket som så  vägde jag 114.1 där .. men ja vägde men även hemma innan på morgonen ja drog dit .. å då stog våden på 113.1 kg känns som livet börjar bli bättre med tien antar jag ...  åå jo jag va ju på kupolen å shoppade lite nya saker som ett par skor mmm...  å inte gympaskor denna gång utan lite finare skor ..  kommer lägga upp bild sen ..  sen köpte jag två tröjor snyyyggaa som sjutton ... ja ni får se bild sen...  jahapp ... nu då vad händer mera hmm ja ska jobba nu torsdag å  fredag suck men om ja mår bra av medicinen kanske det går bra på jobbet med vem fan vet  ?   äsch ..  nu babblar ja bara skit igen har inte aning om hur det ska bli med allt ... som sagt det visar sej väl ... ööhhh  nu ska ja ta reda på  disken som ligger å skriker på  mej bläää vill inte men har tur nog fått lite energi så  ja ska nog skynda mej innan  den tar slut hehe .. så ha det bra alla ni härliga vänner ..  KRAAAAM












massa fina bilder jag gillar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0