god morgon





Vad man ska säga inatt har jag inte sovit alls har legat å vridit å vänt mej hela natten har inte ens känt mej trött å känner mej inte det just nu heller ... ja man lär vl ta det dom de kommer med medicinen antar jag det är ju narkotikaklassat så  ...  vi provar att ta en till idag här på morgonen sen får vi se vart det bär av idag på jobbet haha ..  ska iallafall prata med chefen om att jag påbörjat medicinering å att vad som helst kan hända hoppas bara att hon förstår hur läget är att jag gör detta för min skull å att det är meningen det ska bli bra i slutändan ...   nä nu ska ja ta å klä mina barn å köra do till dagis  sen bär det av till  mitt jobb ..  adjöken på er alla



Kommentarer
Postat av: Körvas

Rätta tackter de, iväg å jobba med dig bara du för då till hör du dom som har ansvar :P mohahahaaaa! Jag ska ju oxå jobba fast i möra, skulle ju jobbat idag oxå men är man sjuk så är man ;). Hade gött kramar

2010-03-04 @ 19:28:14
URL: http://halsingebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0