wow....







Ja  vad ska ja säga ...  ja fattar inte hur man kan få sååå himlans jäkla ont (träningsvärk) av att köra skoter men det måste tydligen vara ett sjujäkla sätt att bränna fett å  få motion.. För ja har nog inte haft sån träningsvärk någonsin eller iallafall på väldans länge ...   men ja får väl bita ihop å ta dagen som den kommer å fortsätta röra mej haha ...  fast det gnölas väldigt ifrån men ajajaj... haha..   Jo idag åt vi /jag pizza för istort sett sista gången på väldigt lääänge ...  eftersom det börjar vankas operation om 1 vecka nu så jaaa.. va ska man säga ja e nervös som 17 ..  men allt kommer gå bra ..  i know that ...  men det är väl sen när man kommer hem å ska börja leva det nya livet som det blir svårt ..  men ja är glad jag behöver detta verkligen ..mina barn behöver en glad å goo  mamma ...  åå  jag längtar fast ja e nervös hehe ... 

Ska skriva ett stort tack till min ÄLSKADE lillasyster ELLA   <3 du e bäst <3 Jag hoppas att ni kommer snart hem till mej å hälsar på men ja vet att det är ganska så tört i ploskan era så vi får väl ta det sen när det blir bättre .. LÄNGTAR till det med ...  


puss & kram



Kommentarer
Postat av: Jonny

Ja vi längtar ner till er vi med ;). Lite besviken du kommenterar aldrig min blogg ;(. Härligt att se att du uppdaterar dig mer nu ;P men jag brukar oxå vara dålig ibland på att göra det.



Hoppas att allt är bra med er ialf, kramen

2010-01-21 @ 09:57:00
URL: http://halsingebo.blogg.se/
Postat av: Ella

Men du, det funkar inte så bra att måla så. Har tänkt tanken, att måla som du sa. Men då måste jag måla grönt på rosa eller tvärtom o det går nog inte så bra. Men målar man en ljusare färg först, man man ju måla mörkare på den vita kanten... det kommer, det kommer...



Hoppas verkligen att det blir bra nu med operationen o efter, tror det är enda chansen till att du ska bli som du vill... har ju sagt det förr. Vet ju själv va svårt det är att gå ner i vikt o hitta den där rätta gnistan, hur man gör - vet vi ju alla, men det är att göra det. Nu blir du så illa tvungen, o det är ju toppenbra!



Är förväntansfull jag med på hur du kommer att se ut sen :)



KRAMIS!

2010-01-21 @ 22:33:12
URL: http://plus.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

fin blogg:)

2010-01-24 @ 19:27:08
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0