nu har man skrivkramp ju =))


                                                          

 

 


... år är du?  30

 ... skor har du ? 2 par

... gånger har du sagt "Jag ska aldrig dricka mer" ?   ojojoj  ska vi ens gå in på det ;)

 ... husdjur har du haft (egna, inte mamma eller pappas o vad)? har inte en aning 

... telefonnummer har du?
  2   (mobil å hem nummer)

 ... år har du haft körkort (om du har körtkort, annars när tänker du skaffa?   jag har haft det i 10 år har nyss bytt ut det iår  =)

 ... kuddar har du i sängen? 4 stycken  men vill ha fler ändå kuddar e bäst

 ... syskon har du? 2.

 ... fordon har du ägt (kul, kan vara o veta vad också :P)? några kan inte räkna upp

 ... år är det tills du når pensionsålder, 65? 34år kvar antar .

 ... gånger har du önskat att du aldrig fötts i huvud taget? jag nää varför skulle ja önska det Joo klart som fan finns väl gånger man absolut önskat livet aldrig hänt .

 ... sittplatser har du kring köksbordet? 6 st.

 ... barn vill du ha? absolut iga fler räcker med dom små/stora ja har gott å väl .

 ... godisar får man provsmaka i lösgodiset när man köper? smakar typ aldrig på godis så  pinsamt ju alltså 1 kan man väl få ta men inte fler har en gubbe som stjäl smågottis ibland fy pinit värre.

 ... ställen har du bott på?  Bäckan, Grönås, Tallåsen, Bäckan igen, sen bar det av hit till Dalarna här bor ja än .

 ... sockerbitar har du i te/kaffe? 0.

 ... bloggar har du haft? 1 o det är den här. 

... vänner har du på facebook? 421 st men många är maffiawars spelare som man behöver  =) .

 ... vänner irl har du? har inte så många riktiga vänner men möjligen 2.

 ... jobb har du haft? oj flera men e fast anställd just nu  .

 

 ... utmanar du denna lista med, och vilka? Alla bland mina blogglänkar o dom som vill...

                                                                
                                                                     ★

... såna här listor kan du tänka dig att fylla i? gillar inte alls sånna här listor men jag gör ett tappert försök att prova denna gång  =) .

Kommentarer
Postat av: Ella

Äh! Klart jag inte kan ta betalt för det där, är ju bara amatörgjort ju? Gör ändå, till dom jag tycker om o när jag har lust ist ;)

2010-01-19 @ 10:50:18
URL: http://plus.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det e klart men du e ju duktig iallafall =) det e snällt att du fixar till nära å kära pöss på dej syster ... såg du att en viss lotta skaffat fb ... ?? mamma sa det te mig =)

2010-01-19 @ 20:26:30
Postat av: Jonny

Nämen har du äntligen uppdaterat dig ;)...

2010-01-21 @ 09:52:00
URL: http://halsingebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0