Nervös




Japp  jag har börjat bli skapligt nervig ...  kan det ha att göra med en viss operation  mmmm,,,  antar det men det ska väl mycket till innan det verkligen händer nått fruktansvärt så ja ska nog inte oroa mej för mycket .. Tänkte iallafall försöka hålla er lite mer uppdaterad än det vart på länge bara för ni ska få veta lite hur ja mår efter oerationen men vi får väl se om ja ens kommer orka att sitta vid datorn  =) haha  ...  har ju inte en aning om hur jag kommer må men ja tror inte ja kommer må det bästa på ett tag ...  nä nu ska jag ta å göra mej iordning för man har ju ett jobb att sköta =)   så det e dags att börja göra sej redo å  sen måste ja ju väcka Tomas lillbubben som e lite halvbakis å ville ha sovmorgon så  han fick väl det då  för en gångs skull =(  ...  hade velat haft den sovmorgonen själv me tanke på min rygg men jaja shit happends han fick väl sova då  JAG AVIS  ...  nog om det nu ska jag gå så adios å syns sen hej svejs



Kommentarer
Postat av: Jompy

Träna muskler, vafan jag hade ju en tränad kropp i början när jag & ella av vårt förhållande och inte smekte du på dom då inte ;( men det är ju klart visst nu blir jag ju mera motiverad till att börja träna igen nu när jag vet att du kommer känna på min kropp ;P....



Angående Operationen:

Det kommer att gå finemang du är ju i herliga händer hela tiden och så länge viljan är stark fixar man typ allt ju :).. Kjamsi kjamaj

2010-01-24 @ 11:29:47
URL: http://halsingebo.blogg.se/
Postat av: Ella

Men dom andra låtarna är också bra, alla är lika bra? :O)

Kan kan ju köra lite uppdatering åt dig på bloggen när du ligger på sjukan så folk blir lite uppdaterade, hehe. För du lär väl bli kvar nån dag eller två?



Kramis.

2010-01-24 @ 20:10:51
URL: http://http:/plus.blogg.se
Postat av: Hanna

haha .. Jonny klart du ska börja träna nu så du kommer i form till sommaren då du å ja ska ut på party å visa upp oss =0))



Ella : Jaa snälla uppdatera åt mej e du snäll ja jag blir nog kvar över helgen med så ja får nog åka hem på måndagen antar ja om allt gått bra då =o) men det gör det ju såklart ... kraaam

2010-01-24 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0