varför ??

ja idag har jag verkligen mått somen bajskorv typ....  va helt slak i morse å mådde asssss...  sen va ja å lämnade barnen på dagis .. åkte hem sen åkte gubben å ja iväg te lunch å käkade .. jag åt för fort å jag åt för mycket ..  mmm..  skitbra nej inte alls för jag fick världens dumping så innebär att jag blev alldeles varm å fick hjärtklappning mådde illa å det slutar inte bara för att man lägger sej ner en liten stund heller så ja låg fan lääänge  å  mådde skit ....  nu har ja sett på  BECK - I STORMENS ÖGA nya filmen som kommit ut ska man rekomndera den ?  nja jo typisk svensk deckarfilm inte bra inte dålig ...  men persbrant e inte lika snygg å macho =( synd det ...  ja gillar ju honom ... nä ska nog inta liggläge men rasmus vaknade å drömde så han ligger i min säng vet inte om ja orkar lyfta stackarn  kanske måste be tomas men han sover suck...ja får vacka lillbubben så får han gå själv till sängen ...  hoppas han inte blir ledsen ...  nog med prat hej då på er nice bajs 


                                                
  


Kommentarer
Postat av: Ella

Låter inge vidare med dumping, du får väl ta det lite lugnare?



Persbrandt är min! Hehe.



Kramis.

2010-02-10 @ 22:00:39
URL: http://rockmjukis.se
Postat av: Ella

Life sucks! :O) Efter regn kommer solsken så det blir väl bättre snart. Är väl kanske årstiden, man är less på vintern o väntar på sommaren som ALDRIG kommer :P



Kram.



Ps. Du måste skriva med bloggadressen på kommentarerna ju!

2010-02-11 @ 12:56:23
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0