tjillevipp

Idag har jag vart lite på  G ..  barnen vart hemma från dagis idag Rasmus hade feber inatt så han fick va hemma idag å då ville inte Cornelia heller åka hon blev så ledsen så då fick väl hon å va hemma ....  mmm  det va den barnfria dagen  hehe ...  men men ...   iallafall fick beök av bosen å anna dom va här en liten stund bara sen åkte dom .. då klädde ja barnen sen drog vi iväg först upp på byn till hårmetropolen LYCKO HAIR dom hade en parfym som jag bara måsta  äga ... så  sagt å gjort jag tog mig friheten att unna mej denna parfym mumma gottigott ,,,
jessica simpson fancy love den luktar sååå  gott ....  336 :-  kostade den men det va det värt ganska billigt ändå



Sen när jag vart å köpt denna ås drog vi iväg till  Vansbro å där skulle det inhandlas lite mera saker behövde ju mera vitaminer så  ''Mitt val kvinna'' blev det på  apoteket plus mera insulinsaker till Johanna för hon hade nästan slut på sina saker ..  la till lite å köpte även dextrosol till henne utifall hon blir låg ..  Sen bara det av till Shell å hälsa på Åke mannen lite nä behövde cigg å ungarna blev ju helt plötsligt så  sugna på glass så dom fick en varsin å jag köpte mej en kokt me bröd ..  mmm ..  gott men ja åt för fort =(  vilket medförde lite magont men det gick över innan vi kom hem ...    väl hemma nu så  har ja packat upp sakerna å luktat på min goda parfym å barnen bänkat sej framför teven .. å ja här framför datan ..  så nu ska ja väl snart börja med lite käk  vet inte vad men nått blir det väl ...   ha det bra tjohej .....  


                                                               

        saknar min syster Ella å mina syskonbarn å Jonnyponken   
 å mamma å lillasyster sally å leffeponken


Kommentarer
Postat av: Falá Rövas

Saknar er oxå juuuuuu ;(. Men du ska ju komma till oss idag, eller hur DU MÅSTE KOMMA ;)!!!...... Blev skit gla när Ellis berättade att tompa hade sagt att du+barnen kunde åka upp till oss ;), sen säger hon att du inte tänkte göra det UFFAFY du måste ändra dig till det tomas sa JIPPIIIII. Oxå får du så lov att köra försiktigt upp, för vi vill ju ha er välbehollena.

Kramisaj

2010-02-18 @ 12:29:21
URL: http://halsingebo.blogg.se/
Postat av: Falá Körvas

Okej då är vi överens?!.

Bra då syns vi ikväll då Dala-Sysstern.

2010-02-18 @ 12:35:13
URL: http://halsingebo.blogg.se/
Postat av: Ella sis

Va ju håret Elin menade jag kunde färga...



Måste lukta på den där parfymen nån dag. Ska ner imöra, kan ju göra det då... o passa på o köpa nytt nagellack när jag ändå är där :



Du hade ju chansen att åka upp, borde du göra innan Tomas ändar sig? :D Här är ni välkommen!

2010-02-18 @ 12:41:38
URL: http://rockmjukis.se
Postat av: ElinArmour

Hahaha varför stör du dig på mig?

Sluta skriv massa skit, ta reda på fakta innan.

2010-02-18 @ 18:13:46
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: sally

vad kul dag du hadde.

:D

2010-02-21 @ 19:32:08
URL: http://rocksally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0