idag ...

Jo idag då tar jag bort stygnen äntligen... men det är bara för att jag har haft så satans ont av plåstren fick liksom utslag av dom jävla skitplåster *suck*  ska dit till eva-britt kl 15 ..  sen vet ja inte vad ja ska göra antagligen så ska ja hem å äta haha .. igen .. men vet banne mej inte vad .. hade en trevlig frukost stund för mej själv i morse provade att äta en rostad macka med skinka på å några klukar oboy å några små tärningar av feta ost .. åå gisses va det va gott å inte fick jag nån dumping heller ...  tjohooo..  men jag måste ju prova för att få veta vad ja kommer kunna äta framöver vill inte leva på soppa eller flytande föda alls ..   fast nu känner ja mej ksitnödig Äntligen kanske magen börjar komma igång mera haha ... nä ha det så bra  måste gå på shottahejti å bajja .. 



Kommentarer
Postat av: Jonny

Jo för fan nu är det flytande kost fram över i 1år sen när det gått ett år kan du få börja lite smått med 1dl oboy tex ;), det är bara att bita i hop nu. Skulle ju själv villa prova röka en cigg men jag får ju håll igen med det så nu ska du gå på flyt diet!



Vi träffas, hade gött o kram på dig och snöppen din en redans handhälsning..

2010-02-07 @ 21:06:21
URL: http://halsingebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0