pappa saknar dej såå....



Spelar ingen roll va ni tycker om ni anser mej löjlig eller så  jag saknar min pappa å ville  ha den här bilden på min blogg så nu är den här å den blev fin med lilla fjärilen överst 
lika som pappa hade på sitt bröst en stor fjäril ... 

gjorde denna bild på en gravsten som jag kan besöka här på min blogg å minnas å tänka tillbaka på allt finnt vi hade min pappa och jag ...  saknar honom så oerhört jävla mycket det gör så himla ont i mej det fattas nått inom mej känns det som ett tomrum som aldrig någon kan fylla aldrig ..   världens finaste bästaste pappa fast han hade vissa problem men det va som det va med det ...   skulle kunna göra vad somelst för att få tillbaka min pappa ....   
                                                            
Här kan man gå in och göra egna bilder & arrangemang med mera saker   Free Myspace Generators


peace love  over and out 


Kommentarer
Postat av: Ella

Din pappa finns nog med dig. Om du vill kan vi minnas han på kyrkogården också, så kan vi tända ett ljus ;-)



O ingen tycker väl du är töntig som saknar honom, det fattar ju vem som helst.



Kram!

2010-04-10 @ 19:20:08
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0