sorg och glädje






Tänker passa på att önska av hela mitt hjärta att syrrans pappa kommer bli frisk igen .. vi har nämligen varit uppe å hälsat på honom på IVA på Hudiksvalls sjukhus  för han fick blödande ¨magsår  som slutade med att en artär sprack så hela hans magsäck blev fylld med blod inom några minuter som tur va så låg ju han redan på IVA som låg vägg ivägg med operation så dom han dit men han  hade förblött när dom kom så allt hans blod fick bytas ut han va död men kom tillbaka sen har han legat nersövd och i respirator men väcktes igår så nu va det mycket bättre han har legat nersövd en hel vecka ... min syrra åker dit imorgon.. själv måste jag stanna hemma ska jobba hela helgen *känns inget vidare * vill ju gärna vara med å träffa honom nu när han vaknat men jag får väl åka upp senare då isåfall .. men risken med att det blir en blödning är ju rätt stor å blir det en till så sa läkaren att dom kan inte rädda honom .. å sånt e ju absolut inget man vill få höra när man bor så långt borta å värre är det för syrran som bor nere i småland . ca 70 mil från Ljusdal där övriga släkten bor inklusive hennes far .. men som för tillfället ligger  hudik på sjukhuset då tyvärr ... hoppas allt kommer ordna sej .. så han kommer upp på fötterna igen .. men det känns i mitt hjärta att det kommer gå bra ... massa kramar nu orkar ja inte skriva mera natti natt
                                                                                                               

                                       
                            
            

                            

 






((Detta är en award som jag kopierat från min kära syster hoppas jag fick det men det tror jag så jag sänder denna hälsning till flera att om ni vill ge någon nått fint så kan ni ge denna award ... den är verkligen fin .. så jag tackar min syster  för hon är så duktig å världens bästa ))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0