Tjooosan...

Hallå alla ... Ja min syster är kvar än jippi.. jag tycker det är så kul när dom är här vill ju gärna att dom ska flytta hit så jag ahr nån att umgås med .. men nu får jag lite närmare snart dom ska flytta tebaka te färila igen till våren tjoho,,,, jag blev så glad när jag fick höra det ... lite annat som hänt nja typ inget speciellt har jobbat idag .. ska jobba imöra med .. ledig o helgen vill dricka öl men vi får se kanske ska gå på Dido ... vem vet jag vill men känner mej lite hängig förkylning på G men det går nog över hoppas jag ...  nä nu ska jag kolla lite på Tv å slappa innan man lägger sejk å sover ... ha det så  bra kramar ........     hej då  ...

Jo jag har gjort om min blogg lite tycker det blev jäkligt bra men vill ändra lite mera 
men jag fattar fan inte hur mna ska göra ?? min kära syrra kanske vill hjälpa mej ..  
vill du  det ella ??
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Nja, kanske jag hjälper dig... om du är riktigt SNÄLL!

2009-01-25 @ 13:22:43
URL: http://plus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0