surplutt





HÄXAN SURTANT

Ja idag är jag en riktig surplutt... känner mig slutkörd ingen ork trött hungrig ledsen name it .... orkar inte bry mej just nu om ett jävla skit vill inget alls men orkar inte med nå bråk ... inget bråk men jag e  ju så jävla piss sur så det kommer ju bli bråk vilket som ,,, blääääää.... vill inte att min syster åker hem imorron .... kanske därför att jag är på så dåligt humör eller sämre humör än vanligt ... för sur är ju tydligen jag hela tiden .. nä nu ska jag snart se om jag kan äta frukost ,,, eller om jag måste åka å handla .. ungarna gjorde jag gröt åt i morse .. dom åt som sjutton tror dom gillade min havregrynsgröt ... helt otroligt ... ha det så bra ....
ps!! sänder mina tankar till syrrans stackars pappa som ligger på HIA i hudik  alldeles ensam hoppas han piggnar på sej ... 

 

Kommentarer
Postat av: Ella

Va fin bloggen blev :) Hmm... jag e snyggast? :P

2009-01-20 @ 19:55:00
URL: http://plus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0