hmmm...

Ja åter igen får jag klagomål på att jag inte uppdaterar sidan som jag ska men jag orkar inte varje dag att skriva plus att jag inte har så bra fantasi att sitta å bara skriva om vad som hänt under dagen åå kan lova det händer inte speciellt mycket skoj... har idag tex ätit lasange som tomas köpt på lidl ganska god .. Johanna ahr en kompis här som ska sova över .. ska bli kul å ligga å lyssna på deras småkackel inatt ..  för dom ska säkert viska å snacka killar å sånt ... sen tog tomas hem prillan ikväll mmm.. kul.. det e hunden som jag inte dig´gar .. fulhunden nu med hon är nerklippt så hon ser inte så värst fin ut direkt men jag ska inte prata mer om det ... sen ska jag lägga mej relativt snart för jag börjar 06:45 imöra bitti ... slutar 16:00  ska vara på en låst avdelning å jobba känns inte direkt jättekul... men jag ska vara där hela helgen så jag får väl vänja mej .... på söndag jobbar jag nämligen på samma avd. men mella 7:00-13:00 sen mellan 16:00-20:00 det kallas delad tur  man åker hem emellan å vilar eller om man vill får man stanna  kvar på jobbet men det vill inte jag kan inte vila där alls ... så ja åker hem som sagt å tar mej en tupplur det kan behövas ibland ...som typ nu har ont i nacken å huvet  men det har varit mycket idag med barnen dom bråkar å skriker å tjoar som sjutton det blir ganska jobbigt efter en dag ... så nu ska jag lägga mej .-..... ha det bäst allihopa .... hej då

längtar tills det blir marie memorial race !!!   

HÄR ÄR BILD FRÅN MARIE MEMORIAL RACE I DALA-JÄRNA  DENNA BILD ÄR FRÅN 2007
 JAG LÄNGTAR REDAN DIT  BRUUM BRUUM ...  HOPPAS ELLA Å JONNY SKAFFAR BARNPIGA Å KOMMER NER Å PARTAJAR LITE NÄR DET BLIR TILL HÖSTEN  :)

Kommentarer
Postat av: Ellispellis

Jag vill på Peace and Love i B-länge :) Du skriver ju mkt för att inte ha nåt att skriva alls ;) Hoppas du hade KUL på jobbet. Det blir ju klirr i kassan iaf.

2009-02-07 @ 08:37:09
URL: http://plus.blogg.se/
Postat av: Thesson

Primo Victoria är tolbra =) Japp vi ska flytta till en lägenhet inne i byn typ =) En dag kommer jag må bra igen gumman. Tack för att du finns...Kramizar

2009-02-10 @ 07:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0