Heeeeej ...

         
                                              ´

JO IDAG KÄNNER JAG MEJ LITE SOM DOM DÄR OVANFÖR MIG BÅDE SVART Å VIT ELLER TOLKA DET SOM NI VILL
VILKET SOM SÅ ÄR JAG LITE HALV DÖD Å ORKAR INTE SKRIVA MER NU MEN LITE UPDATE ÄR VÄL ATT INGET SPECIELLT HAR HÄNT JAG AHR JOBBAT HELA HELGEN SKA ÄVEN JOBBA NÄSTA HELG Å JOHANNA MIN ÄLDSTA DOTTER FYLLER 10 ÅR PÅ TORSDAG DEN BLIR ROLIGT FÖR HENNE OCH OSS .. SKA KÖPA NÅGOT RIKTIGT SKOJ TE HENNE TOMAS KÖPTE 2 WII SPEL Å JAG TÄNKER KÖPA EN WIIFITNESSPLATTA LITE SENARE NÄR PENGARNA KOMMER HEEHE,., DÅ KOMMER DET BLI ÄNNU MERA SKOJ ATT SPELA HIHI FÖR ALLA I FAMILJEN ...
NÄ NU ÄR DET HEJ DÅ UNGARNA RIVER BARA HUSET ANNARS .... HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Thesson

Klart vi ska planera in & tokrocka tjejen =) Alltid lika skoj =) Kraam

2009-02-04 @ 10:37:35
Postat av: Lillasyster

Hejhå, hejdå. Fint med lite uppdatering. Johanna kanske får present senare av oss. Luska lite på vad hon vill ha, av dom billigare alternativen för vi e fattig ;) *Kjam* :)

2009-02-04 @ 10:42:47
URL: http://plus.blogg.se/
Postat av: JonnyRebell

Hejsan stor tiss ;)!

Ja de va väll på tin att du uppdatera dej litte hän...

Tror säkert att Johanna gillar prisentan, då bli de nå nytt sen då å tessta nä vi kommer ;p.

Jobbajobbajobba de blir ju mer pengar i kassan då fö er så då kan ni ju komma hit ti oss ju *BLINK*!!!!!



Ha de så gött, pözz på ré

2009-02-04 @ 12:30:18
URL: http://halsingebo.blogg.se/
Postat av: Ella

Stor tiss, nä nu blir jag lite svartis :P



Du har en utmaning som väntar i min blogg! :)

2009-02-04 @ 18:22:22
URL: http://plus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0