prutt, prutt ;)


 

Har varit lite sjuk  min mage har krånglat å mitt huvud ja det har det gjort jävligt ont i  inte kul att det ska krångla när man faktiskt vill jobba å att allt ska flyta på men nää inte då det ska tamefan krångla ända in i det sista blir så jävla ledsen för folk misstror mej å kan inte fatta att jag verkligen har problem med magen å huvet  det kallas magkatarr å migrän sen är det inte nog med det min rygg är paj sen länge å ja det gör ont ständigt ibland mer ibland mindre så dagarna går upp å ner hela jävla tiden å ingen jävlel försöker ens tänka på att man kanske inte har det så lätt jämt med att orka leva dag för dag .. sen panikångest ja den e ju kul ... näää det kommer mer  å mer varför ja jag vet inte men mycket stress lite pengar mycket bråk om allt hur tillvaron egentligen ska vara.. barnen  bråkar å jag ska själv ta hand om hushåll ungar å se till att alla är nöjda å glada ja ska jobba å  vara glad får inte vara sjuk får inte ha sjuka barn får inte va hemma med sjuka barn .. va faan ska man ta sej till när det inte funkar fast man försöker så gott det går .. jag fattar inte ... det är inte så att jag sitter å tycker synd  om mig själv men inte långt ifrån ... näää nu ska jag sluta klaga men ibland måste skiten ur om man ska kunna bearbeta lite ilska å ledsamhet ...

Joo sen till nått jättetråkigt min syster ska flytta bort låååångt bort blev så himla ledsen när jag fick veta att hon ska flytta iväg .. men ajg hoppas för hennes å barnens skull att det blir bra visst det kommer bli allt mer sällan vi kommer träffas men ja det är inget att göra åt tyvärr men man får väl hålla kontakten genom telefon å datorn så blir nog det bra ..
men väldigt tråkigt iallafall .. hade kunnat hoppas på att dom flytta nånstans dit alla kan komma å hälsa på utan att det ska vara så himla långt .. men men  det är ju upp till dom själva vart dom vill bo bara dom trivs så är jag glad...

Nä nu ska jag hämta mina bråkiga söta barn på dagis så ni får ha det så himla bra alla  hej då få se när jag skriver igen nån (syrran)  klagade  ju på att jag aldrig skriver  men jag har inte lust å ork jämt att sitta här .. det får bli när jag måste eller känner för att skriva av mej lite blahablaha ... hej då
 


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0