ojojoj.....



JAHA NU HAR MAN BÖRJAT BLI EN TRADERA SÄLJARE DÅ ..
LAGT IN MASSA KLÄDER (barnkläder) IDAG ... SEN SAK JAG LÄGGA IN 
LITE FLERA SAKER ÅT SVÄRFAR TYCKTE HAN MEN,
VI KUNDE TA PENGARNA SOM BLEV NÄR VI SÅLT SAKERNA HEHE 
TACKAR TACKAR .... SNÄLL JOVARS IBLAND HÄNDER DET VÄL ..
JA SÅ IDAG HAR MIN DAG VARIT ATT PAKETERA KLÄDER Å KOLLAT'
SÅ DOM HAMNAT I RÄTT PAKETHÖG Å SEN SLAGIT IN DOM SÅ DET ÄR KLART 
NÄR DET BLIR SÅLT .. NU HAR JAG SÅÅÅ FÖRBASKAT JÄVLA ONT I MIN NACKE 
FÅR DET JÄMT NÄR JAG SITTER VID DATORN DET ÄR UNGEFÄR SOM OM 
NÅN DUM JÄVEL SITTER MED EN SVETS Å SVETSAR PÅ MINA AXLAR Å MIN
NACKE DET SVIDER Å BRÄNNER SNACKA OM ATT EN ANNAN ÄR OTRÄNAD..
NÄ NU SKA JAG GÅ Å MYSA FRAMFÖR TEVEN ELLER SÅ SKA JAG SPELA 
DATASPEL HIHI DET ÄR SÅÅ HIMLA KUL ATT SPELA PÅ DATORN KAN LADDA
HEM SÅ MÅNGA SKOJIGA SPEL ... GRATIS SPEL I 1 TIM SEN MÅSTE MAN KÖPA
MEN NÄ INTE JAG JA SPELAR SEN LADDAR VI HEM NYA IGEN HEHE.... 
HA DET SÅÅÅ  BRA ALLA SÅ SKA JAG HA DET BRA JAG MED KRAAAAAAAMIZAR
 

     


HITTAR SÅÅ FINA BILDER ÖVERALLT SÅ  JAG KAN INTE LÅTA BLI
ATT LADDA UPP DOM HÄR Å VISA DOM FÖR ER SOM ÄR IN ..
HOPPAS NI TYCKER ATT DOM ÄR LIKA FINA SOM JAG TYCKER


Kommentarer
Postat av: Ella

Usch för data spel. Bra att du säljer av lite iaf. jaha, så det passar att ta svärfars pengar, mohahaha!

2008-09-16 @ 21:22:15
Postat av: Anonym

det va tokfina bilder stumpan :) kramen

2008-09-17 @ 20:35:21
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: vaniljeva.blogg.se

superfina bilder

2008-09-17 @ 20:37:09
Postat av: Thesson

Det gör inget gumman. Du får skriva hur mycket du vill.Det är Malin jag skrev om hon är oxå den överlägsna typen.Det hon säger ska gälla annars får det vara.Men jag har kompisar så jag klarar mig såna som jag vet finns där fast man inte ses så ofta eller talas vid så ofta.Du är en av dom gumman som finns där. Kramizar

2008-09-21 @ 20:00:15
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: Thesson

Ja hon är lite speciell. Trodde att hon kunde snacka massa skit om oig till vissa sen umgås med mig som om inget hade hänt.Sen gjorde man inte som hon tyckte & ville vart det surt :(

Men men jag har det bra nu & slipper tassa på tå eller höra massa skitsnack som inte är sant =)



Hoppas du oxå har det superbra stumpan..



Kramen

2008-09-22 @ 09:30:19
URL: http://thesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0