LEVER IALLAFALL ....


JOHO IDAG  JA JAG LEVER JU SOM NI KANSKE MÄRKER ...
 HAR HAFT DET NÅGRA DRYGA DAGAR
HAR MÅTT SÅ JÄVLA DÅLIGT RENT UT SAGT ...
MIN MAGE HAR KRÅNGLAT Å HUVUDVÄRKEN JAA JUST DEN
HAR JU VERKLIGEN VARIT BEDÅRANDE NÄÄÄ ..
SKULLE INTE KUNNA TRO DET ..
MIN RYGG JA JO DEN HAR VÄL NÄSTAN VARIT
HELT AV HAR DET KÄNNTS SOM...
MEN NU SKA DET BLI NYA FRISKA TAG OM INTE
ILLAMÅENDET KOMMER TILLBAKA ..*suck*
ÅÅÅ NÄÄ  JAG ÄR ABSOLUT INTE GRAVID
LITE SVÅRT ME TANKE PÅ ATT TOMAS HAR
STERELISERAT SEJ SÅ ATT VI INTE SKA FÅ FLER
SMÅ RACKARUNGAR ... 

 JAG ÄR SÅ NÖJD ÄNDÅ ME DOM VI HAR ..
PLUS ATT DET VORE SOM ATT
SPELA RYSK ROLETTE  OM JAG SKULLE BLI
PÅ SMÄLLEN .. JAG KAN DÖ TYVÄRR...
DOKTORN SA BESTÄMT ATT JAG INTE FICK
SKAFFA FLER SMÅTTINGAR ..
SKÖNT TYCKTE DÅ JAG ..
NÄ  SHIT THE SAME
NU SKA JAG Å BARNEN SNART ORDNA TACOS
MMMM... GÖTT SOM FAAN ....
TRÄFFA EN KOMPIS PÅ GATTU SOM GAV MEJ ETT GOTT
SKRATT IDAG  (TACK)  DET BEHÖVDES ...
SITER BARA HEMMA Å DEGAR NER MEJ MER Å MER
KOMMER SNART FÖRSVINNA I DEN DÄR JÄVLA SOFFAN
DEN ÄTER UPP MEJ TROR JAG...
MÅSTE UT Å RÖRA PÅ MEJ URRRRRK...
VILL JU INTE MEN HUR ´FAAN SKA HANNA ANNARS
GÅ NER I VIKT hmmm...... JA JAG UNDRAR DET ...
KNÄPPJAG ....
NÄ ADIOS AMIGOS Å LAIDIOS Hahahaha.....
KRAMAR PÅ ER SOM TYCKER JAG E SNÄLL RESTEN KAN VÄL 
 ÅKA  TILL VARMARE BREDDGRADER  DOWN TOWN  ....
HEEEEJJJ DÅÅÅÅ...!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag har en bra tips om du vill gå ner i vikt. http://www.cambridgekuren.se/ jag tror helt o hållet på det här, kolla dom som berättar om hur mkt dom gått ner. MaryJay på lunar har gått ner över 50kg, och hon är i typ min ålder. Tycker faktiskt du ska prova det. O inte nå halvdant, utan verkligen gå in för det till 100% Klart det blir jobbigt i början när du är van att inte äta mat. Men det går nog över efter max 2 veckor. Jag funderar iaf på att prova. Går man ner några kg så blir det ju lättare o man får mer motivation till att röra på sig också.

2008-09-12 @ 16:06:07
Postat av: Ella

Jag har ju visst skrivit kommentar i ditt senaste inlägg, o du sa på telefon att jag inte skriver nå? :)

2008-09-16 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0