Ajajajajaj.....



Stackars lilla Cornelia ramlade å slog båda sina tänder idag så jag fick ringa till tandläkaren
hon har slagit ena framtanden så den har åkt upp i tandköttet en bit sen den andra framtanden
sitter längre ner å är lite lös ... fick ringa försäkringsbolaget med och anmäla tandskada utifall
det skulle bli nå fel senare när dom nya tänderna kommer .. det är så typiskt när det händer nått
i denna familj så nog ska det vara i området runt ansiktet .. jag själv har ju slagit upp läppen när jag
va liten fick tejpa ihop ser inte nice ut idag med ett ärr på läppen.. johanna ja hon bet igenom nedre läpp
när hon ramlade på dagis när hon va liten , rasmus ja han ramlade ur sängen å slog sej medvetslös
hade ju med huvet att göra + att han ramlade i lekparken å skrapade hela näsan å munnen i sanden
såg ut som minihitler hahaha iallafall med den sandmushingen han hade  precis som hitler stackarn
johanna ramlade å slog sej i lekparken i somras å kom storblödandes hem .. i ansiktet ..
Cornelia har slagit hål på läppen förr å nu så ja ramlade hon rätt med munnen/ansiktet i golvet
                        slog tänderna i golvet hon skrek rätt ut trodde banne mej att ungen brutit näsan ,,men såg att det blödde från tänderna  fyy va ledsen hon va så
jag ringde direkt till tandläkaren men dom hade stäng på grund av nå möten i vansbro å så hänvisade
dom till mora men dit ville inte jag så ja ringde till leksand  där det å va stängt å där hänvisade dom mig
till en privat i leksand så ja ringde dit å dom sa att det inte va nån fara men att jag skulle ringa käkkirurgen
i falun så då gjorde jag det å där sa dom samma sak fast att jag skulle höra av mej till vansbro nån dag
senare i veckan för att få röntgenbilder på tänderna åt henne utifall det va nått ändå .... sen ringde jag
försäkringsbolaget sist av allt .. hahahaha ja snacka om rolig dag allt detta inom loppet av 1 timme ...
nä så nu får hon ta alvedon om det skulle göra ont sa tandläkaren i falun.. men jag ska åka till vansbro
 imorron å kolla  upp tänderna på henne å se till så att det inte är nå riktigt fel..
ha det så bra hej då

                                  
                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                    




                                                                                                     

"Om du säger åt mig, glömmer jag.
Om du visar mig, kan det hända att jag inte minns.

Men om du engagerar mig, förstår jag"


(Ett indianskt ordspråk) 


 

Kommentarer
Postat av: Thesson

Stackars liten.Hoppas det går bra hos tandis.



Marknaden är i Rättvik :)

2008-10-01 @ 10:40:42
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: Thesson

Ja du den killen jag menar är min syrras ex dom bor i Gävle... Han ser för taskig ut. Inga framtänder har han nån fick nog av han & slog ut dom.

Nä man ska inte slås man kan få ont själv :( Jag har provat ;P

Hoppas helgen går fort för dej gumman så du slipper slita så hemskt. Kramen

2008-10-02 @ 12:53:24
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: Ella

Men, inte ska du vara sån. Det är många som tycker om dig och skulle sakna dig om du försvann. Varför skriver du såna tråkigheter i min blogg comment? Tycker inte du ska fundera så mkt, du vet säkert själv att du har fel också. Jag har ju inte heller en massa kompisar. Du har ju Jennie, MAdde, Anna, Linda, Gina, Morgan o Annelie? Du har ju flera st om du tänker efter lite. Kanske inte någon som du känner är den bästa, men du har ju flera som är bra! MÅNGA KRAMAR från systeryster!

2008-10-04 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0