tjosan..

Jo då har man legat åter igen då ..så klart att allt händer nu igen på en gång .. har spytt jaa såå himla skoj nope inte ett dugg .. har ännu ont i dom såkallade magmusklerna som ja inte trodde fanns ... men ja hade nog tur denna gång det blev inge rännsketa som tur va men nog illa att spy som en jäkla räv .. hehe räv hanna jo nu fick man svar på den nää .. e nog lite yr än i knoppen snacka så där trista jag.... nä nu orkar ja inte sitta här har mycket att göra innan min syster kommer ner med sin familj men dom kommer nästa vecka men iallafall ska det städas ja ska då prova så gott det går att få lite ordning iallafall innan dom dyker upp ... känns ju inte kul att städa när  man har små hjälpredor som stökar till istället för att hjälpa sin mamma att plocka undan .. jajaj nog pratat nu ska här donas ... hej då ...

                                                         här ser ni min syster å hennes kille (man) å barnen
                                                         dom e redan gifta så unga .. hon 23 han 24
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin bild :) Jo, visst e de bra om vi flyttar upp. Billigt boende är ju inte helt fel... hoppas det blir som jag trott bara.

2008-12-30 @ 12:11:39
Postat av: Thesson

Hallå stumpan...HUr står de till??Händer det nå skoj???Kramizar

2009-01-10 @ 15:30:41
URL: http://thesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0