ojojoj.....



Suck idag går det inte som det ska ... ibland kan man börja fundera om man är född med otur ...
ja kan ju börja med att ja vaknade med att ja e så himla förkyld  kan nätt å jämt andas
 snoren rinner men ändå så får ja inte luft ... jag nyser precis som om jag
sniffat nyspulver .. ungarna hostar å är inte pigga heller men  nog för att ställa till massa jäkelskap
såklart ... jo sen fortsatte det med att ja skulle göra mej en kopp oboy för jag frös så hemskt 
mmm... å vad händer joo jag tippade ut hela stora muggen över bord å golv grrrr....    
typiskt ... blev såå less... sen så satt väl rasmus kvar med bordet när ja läste tidningen 
joo vad händer då .. jo Johanna hade lämnat insulinpennan på bordet men det va ingen kanyl kvar 
som tur va  men iallafall jo rasmus han tog den å sprutade ut insulin överallt å ja blev lite pissigt
arg på han .. men men .,., iallafall skulle ja fixa till penan men den hade låst ihop sej totalt .. 
den va förstörd så det va bara att ringa in te falun på mottagningen till slut så fick ja tag på en doktor
som  skrev ut ny penna å extra pennor som man kan slänga när dom e slut .. så jag ringde apoteket
kollade om det kommit in nå recept men det hade det inte så jag skulle vänta en liten stund ja då
hann rasmus ta sina mackor å delade på dom å satte dom dekoration på sidan av bordet hehe..
det va ju skoj iallafall ... men men ... jag hade väntat klart så jag drog iväg febrig å snuvig till
apoteket döm av min förvåning när hon talar om att det inte finns hemma nått av det som jag
måsta ha akut.. mmm,  sååå jävla kul snacka om att det sög till i magen vad göra `??
jo vi krånglade åå till slut fick ja det hon behövde men faan att det ska va nått då  mmm ..
jo sen ramlade johanna ner för halva trappen idag å gjorde illa bak på ryggen
skrapade upp lite men inte så  farligt ... vad har hänt mer nää det va nog allt ..
men nog mycket iallafall ...  får se om det händer mera trevligt nån annan dag
nu ska jag försöka krya på mej lite å vila ... ha det så bra alla ,,,, hej då






Kommentarer
Postat av: Thesson

Hoppas du blir pigg snart gumman..Kramen

2008-12-17 @ 19:09:59
URL: http://thesson.blogg.se/
Postat av: Ella

Ingen tur dag idag precis :P

2008-12-17 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0