godmorgon....



Ja .. Nu har man kolla priserna på alla delar till bilen som jag verkligen  behöver ...
kommer man ha råd att laga den  hmmm... 
det är frågan men det finns ett avbetalningskort man kan ordna ..
 frågan är om gubben min blir så jätteglad men för sjutton jag måste ju fixa bilen det är ju bara ett måste finns inga ursäkter tyvärr ..jag blir galen om jag måste åka me den å den ska låta å ruska å krångla inte direkt skoj alls ..
nä tvi vale... ja priset för allt sammanlagt blev i runda slängar ca 9000 KUUULLLL som faaaaan 
ja det är bara att punga ut om jag vill glida fram hädanefter... hehe nä  det ordnar sej väl hoppas jag ... 
Nä nu ska jag ordna med andra roliga saker jag ska kolla på TV å  slappa en liten stund å bara andas å njuta av tysnaden för barnen följde me farfar hem å fika ... schhhhhh... hör ni va tyst det är hehe.... skönt .. lugnt ..  mmm ja det är så  när inga barn e hemma hihi.. ha det bra hej då  ja återkommer ...
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0