Barn söta små kära barn ......




                                           
                    johanna med rasmus och cornelia i sitt knä 



Barn är inte så gulliga jämt .. iallafall inte mina barn .. dom har hamnat i en trotsålder som heter duga.. grrrr.. jag håller på att bli galen på mina sötnosar dom driver mej till vansinne snart .. gud be vare .. alla som tror att det är en dans med barn hahaha.. å jag har inte en utan tvillingar ,, ja vad händer då jo dubbel glädje men även dubbel trubbel ..   mmm.. så  idag har varit en lång dag med gråtande kinkiga retsamma underbara elaka gulliga trötta hungriga lortiga nybadade 2 små  gullungar en dag som snart övergår i en lugn å skön kväll framför teven ensam utan barn .. skönt men ... ensamt .. 
mina barn alla 3 är mitt allt älskar dom saknar min äldsta flicka Johanna hon har varit borta länge nu men kommer snart hem till mej om några dagar .. längtar ...     



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0